دانلود بازی فوق العاده کم حجم شده ی-gta Liberty city

مطالب محبوب

دانلود بازی فوق العاده کم حجم شده ی-gta Liberty city

دانلود بازی فوق العاده کم حجم شده ی-gta Liberty city

داستان های لیبرتی سیتیماجراجویی عمل جهان باز بازی 2005 ویدیو توسعه یافته توسط Rockstar شمالی و لیدز Rockstar برای پلی استیشن قابل حمل است . این بازی نهم در سرقت بزرگ سری خودرو است . بازی prequel به بزرگ سرقت خودرو III است، با بزرگ سرقت خودرو قبل بود : سان آندریاس و اتومبیلدزدی بزرگ موفق شد : وایس سیتی داستان . این برای انتشار به زبان ژاپنی منتشر و توزیع شده توسط کپکام . verison PS2 می آید به عنوان یک کلاسیک PS2 در 2013 آوریل 2 .

پورت برای پلی استیشن 2 در 6 ژوئن 2006 در شمال امریکا منتشر شد. [ در زمان انتشار ، قیمت خرده فروشی توصیه می شود از پورت PS2 در حدود نیمی از قیمت نسخه PSP بود. [4] پورت PS2 نمی کند از ویژگی های قابلیت تبدیل موسیقی متن فیلم های سفارشی ، در مقایسه با همتای PSP خود را . این در 1 اکتبر 2009 به عنوان یک بازی قابل دانلود در مدل PSP تجدید نظر PSP برو از زندان آزاد شد .
بازی
بزرگ سرقت خودرو متشکل از مجموعه ای از سطوح ، هر یک مجموعه ای در یکی از سه شهرستانها اصلی . در هر سطح ، بازیکن هدف نهایی این است که برای رسیدن به تعداد مورد نظر از نقاط ، که معمولا با انجام وظایف برای شهرستان سندیکای جرم های محلی به دست آورد. هر سطح دارای یک کار منحصر به فرد. با موفقیت تکمیل یک ماموریت پاداش بازیکن بازی را با امتیاز و باز می شود تا فرصت به منظور تلاش برای ماموریت های سخت تر برای پاداش بیشتر ، در حالی که جوایز شکست چند نقطه و به طور دائم ممکن است این فرصت را برای کارهای بیشتر نزدیک است.
گام اول : شما باید به صعود / رانندگی است که در کنار شما به جای که مورد بازدید قرار خواهد شد، شما می توانید بر روی نقشهی که در آن شما باید بروید و به دنبال نگاه کنید ؟ به سوی آرم صورتی.
هنگامی که شما در مقاصد محل می باشد ، شما باید سایت را وارد کنید ، و به دنبال دستورالعمل. پس از تکمیل، شما می توانید این بازی را در هر نقطه بازی و شما می توانید هر آنچه می خواهید انجام دهید، اما شما باید مراقب باشید چرا که اگر ساخت یک صحنه در ملاء عام پس از آن که پلیس شما را دستگیر کنند.

سیستم مورد نیاز:

Window 7/xp
Cpu System: 1GHz Pentuim III or AMD Athlon
Ram: 384MB
Hard Disk Space: 3.6 GB
Video Card: 64MB

پسورد فایل:www.dl97.tk


دانلود بازی فوق العاده کم حجم شده ی-gta Liberty city , دانلود بازی جدید جی‌تی‌ای liberty city grand theft auto برای کامپیوتر با لینک مستقیم , دانلود بازی جی تی ای شهر ازاد gta episode from liberty city , دانلود بازی جی‌تی‌ای شهر ازاد gta liberty city با حجم کم , دانلود سری کامل بازی جی تی ای liberty city برای کامپیوتر کم حجم با لینک مستقیم , دانلود نسخه فشرده کرک راهنمای نصب بازی جی تی ای جدید شهر آزاد gta liberty city , دانلود پکیج کامل سری بازی جی‌تی‌ای gta با لینک مستقیم برای pc ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.